Friday, June 7, 2013

I really hope

      2013 tahun ni aku akan hadapi ujian yang terbesar dan aku kena buat betul-betul banyak jugak mata pelajaran yang aku tertinggal sebab aku sakit tahun lepas dah nasib badan tapi sekarang pun sakit lagi sebenarnya dan aku masih lagi bergantung dengan ubat.Hahaha kesian dekat abang aku sebab dia kena jadi kuli aku untuk belikan ubat untuk aku.Kalau dia tak tolong mybe aku sakit sekarang ni.Hidup bergantung dengan ubat memang meletihkan .. :( .. (terima kasih abang ngah ,,)
Apa-apa pun kena stdy balik kena buat sehabis2 mungkin ..dan aku harap ada orang boleh bagi aku dorongan untuk SPM ni..
minta-minta aku boleh buat .. amin
                                                        i really hope ..

No comments:

Post a Comment

 

chocolatestrawberry | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by cokelatstoberi :)